Thursday 23 May 2013

- Kenali Saya -

Hye and Assalamualaikum .. 

Seperti tajuk di atas .. Saya nak cerita tentang saya .. Saksikan :)

Hye nama saya Wan Nur Awatif Bt Wan Mohd Azan .. Umur saya 12 tahun senang kate darjah 6 .. Hobi saya ialah melayari Internet .. seperti tgk blog , tgk facebook , twitter .. upsss fb saya Nur Awatif  jangan lupa add .. kihkihkih .. Saya suke makan nasi lemak , that's is my favourite food .. kihkihkih .. Minuman pulak jus oren and air milo .. Cita - cita saya ialah JURUGAMBAR .. Saya suka ambil gambar .. Warna kegemaran ialah ... Vanilla and Pink ... Tp paling suke Vanilla .. Kihkihkih putih la .. hahaha.. Eh lupe , saya sekolah kat Sekolah Kebangsaan Chukai .. Saya asal dari Kemaman .. So awak kenal saya ? Dahtu awak yang bace ni dah  follow ke blog saye ... Kihkihkih follow e ? .. Bye Assalamualaikum ...Kalau ad mas saya post lagi tau ...

No comments:

Post a Comment